Charlie.

I lördagskväll ringde jag pappa, skulle prata lite ang bröllopet. Men pappa lät konstig, jag frågade var det var. Pappa svarade:
- Malin ringde nyss, Charlie har kört ihjäl sig på hojjen.

Det här kan inte vara sant tänkte jag..
Men det var det. Så hemskt. Hur kan detta få hända??

Thomas och jag tog bilen natten till söndag och åkte ner till Stockholm och min syster.
Åkte till olycksplatsen och blev så arg att ännu en ung bra och fin kille fått sätta livet till för denna jävla trafik.

Vi åkte hem igår, men innan det åkte vi och sa Hejdå till Charlie. Nu väntar en hemsk begravning framför oss.
Och att vi försöker hålla min syster ovanför vattenytan.

Sov gott nu Charlie. Vi tänker på Dig och önskar vi kunde dra tillbaka klockan och få detta ogjort.

På denna sida har Charlie´s jobbarkompisar skrivit fint om Charlie:

www.agestatransport.com


Kommentarer
Postat av: Ina

Fy vad hemskt, efter det som hände med er bror och allt. Så orättvist att blixten ska slå ner två ggr på samma ställe. :( Sköt om er.

Kramar

2008-04-23 @ 09:10:31
Postat av: Karin

Beklagar verkligen. Tycker så himla synd om er, ni behövde verkligen inte detta, någon av er :( Stark du är som tar hand om syrran!
Motorcyklar borde förbjudas...
Massa kramar

2008-04-23 @ 11:26:03
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Fia

Så hemskt!! Beklagar verkligen!!
Tänker på er!!
Vart är syrran din nu då??
Sköt om er gumman!
Kramar Fisen

2008-04-23 @ 20:41:36
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Mammi

Vad tragist,hemskt,fruktansvärt,ja alla ord jag kan hitta,det värsta som kan hända är att tappa någon,som står en nära,hoppas det går bra för din syster Kram Marlene

2008-04-23 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0