Helg strax!! :-)

Ny dag och mera förkylning.. :-S  *atttschoooooo*
tror jag valt ring nu.. men åååå,, kan inte bestämma mig, finns så HIMLA många fina sådana.. hmmmm..
snart ska vi iväg på våran myshelg, :-)  ska bli skönt.

sen om ca en månad blir det en långhelg igen. härligt härligt..

sådär, NU är nog alla inbjudningar skickade,, kom på ytterligare några igår som jag glömt bjuda..

hänt på sistone då?? inte mkt, valpisarna har växt på sig ordentligt nu, haft finbesök, legat nerbäddad och inte gjort ett jota. fasen vad skönt!! segt bara att jag inte blir frisk.  om jag nu PROMT måste va allergisk, varför kunde jag inte få bli det mot något som är ENKELT att göra något åt?????  blir så trött på´t..

snart får gubben och jag finbesök igen. ska bli skoj. :-) du lättar alltid upp.. hoppas du blir klar med bilen nu snart då så att du kan brumma hitåt.

funderat på att göra en tatuering som jag har tänkt göra i snart sju år.. men har fortfarande inte bestämt mig för VART den ska sitta..  så tråkigt att ha där alla andra har.. hmmm..
ska kanske pierca mig igen, men det blir i sånt fall efter bröllopet..

just nu går alla pengar till bröllopet. inte så lite pengar heller. men kul ska det bli iaf.

ne, ska bädda ner mig i sängen nu och dricka lite te tror jag.

pussochkram!!

Kommentarer
Postat av: ina

tack för inbjudan! vi kommer, 2 vuxna + 1 barn. :) kul att du ska göra buketten själv! ser fint ut. kram

2008-04-11 @ 07:57:27
Postat av: Fisen

Vi kommer vi med. 2 vuxna:)
puss o hej!

2008-04-11 @ 08:52:29
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0