Ibland är det bra

Att internet finns. Men bara ibland.  Fortfarande HELT genom förkyld. :'(
Ska nog krypa ner i ett varmt bad, sen iväg.

Köpt en såååååååå himla fin ring. Och baby min har hittat en morgongåva till mig, kostnad: 17000:- billigt och bra, så den blir det nog INTE...men han har en fantastisk smak, det kan jag inte ta ifrån honom. Han hittar dom sskönaste kläderna i butiken, dom finaste smyckena i guldaffärer och ja,, helt enkelt toppenbra är han.

Nästa helg bär det av. :-P  Blir en kort resa, ca 100 mil enkel resa.. Hmmm.. kanske inte så himla kort, men kul. Måste hitta någon anständig tröja eller linne att ha på mig då.. Vet inte vad bara.. Har så himla tråkig garderob just nu.. Jaja, någon som vet något bra "bli frisk piller" på apoteket eller naturmedel?? Trött på att vara förkyld nu, känns som att huvet är en bomb som kan sprängas när som helst.

Ne, nu svamlade jag iväg, jag skulle ju bada, sen iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0