Snö Snö Snö Snö och ÅTER denna FÖRBANNADE SNÖ!!!!

blir så TRÖTT!!!! varför kom inte all denna SNÖ, detta ONÖDIGA TING i november och december?? nej nu jävlar ska det snöa KONSTANT i en vecka, i APRIL!!!! DET RÄCKER NU!!!!

jaha,, det var det.. åter till något roligare..  hmmm.. haft en lite hektiskt helg, mkt flängande och matlagning.
dunderförkyld fortfarande.. drack någon häxblandning som Thomas gjorde åt mig *FYFAN vad vidrigt*

ska nog ta en tur till stora Sveg idag. läste att bokhandeln ska stänga. tyvärr. skittrist.. även om man inte är in där så ofta, så vill man ju inte köpa precis ALLT via nätet.. :-S

har redan fått massor av svar ang bröllopet. kul.  pratade med blivande svärfar igår. han skulle visst se ut en plats för honom och blivande svärmor att sova på den helgen. :-P

jag HOPPAS verkligen att så många som möjligt kan komma.. när jag tittade igenom min lista så insåg jag rätt fort
att jag bjudit fler härifrån, än hemifrån.. :-P

nästa projekt (efter att vi sparat till bröllopet) blir nog att spara till att renovera köket, för det måste vi verkligen. det är så hemskt vårat kök. färgerna är gräsliga. jag är även rätt sugen på att sätta in någon sorts luftvärmepump.. tänk vad skönt, en JÄTTESTOR hårfön. ;-)



ne, ska bädda ner mig ett tag nu. vill bli frisk. :'(



Till Marlené:  synd som sagt ja att han inte kom på det tidigare. :-P men, det är ju "bara" ett papper.. :-)


tjohej!!

Kommentarer
Postat av: Petra

haha, ja en sådan pump skulle du trivas med ;P

2008-04-14 @ 11:31:10
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Jenni

Jo det börjar kännas så.. börjar tröttna på riktigt nu!

Du med din hårfön :) så gullig ;)

2008-04-14 @ 16:14:40
URL: http://Jenni85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0