Våran LillSessa. :-D

image65

Nu har vi hämtat hem våran Fina LillTjej. :-D

image66

Hon är så bedårande. :-)

HELT KLART värd dom 200:mil med bil vi fick köra för att få hem henne. :-D  <3

image67


Det är vad Våran helg har bestått av.
Lördagen började med att vi var lite optimistiska med tiden. Duscha, Thomas gjorde sig i ordning, men inte jag. Vi åkte till Sveg och köpte en snygg (tycker iaf jag) klänning till mig. Sen iväg till dom vi skulle åka till supén med. :-)

Iväg, det tog några timmar att åka dit. Jag bytte om och sminkade mig lite så jag skulle se någotsånär ut iaf. ;-)
Gick på mötet, sen brummade vi iväg till supén och festen.

Åt, halvgod mat.. Blev lite besviken faktiskt. Och tur var så var jag iaf inte ensam om att inte riktigt tycka om varmrätten. Sen började folk dricka. Kul.. Eller INTE!! Jag är inte speciellt mycket för att dricka så jag höll mig nykter. Kvällen gick och natten kom. Till slut fick vi skjuts till stället vi skulle sova på. Slocknade direkt.

Söndagmorgon kom och vi blev hämtade. Färden började norrut för att hämta hem våran sista vovve. Nu är det stopp på den fronten. Tack och lov...

Kom fram, köpte hunden. Sov. Gick upp ca klockan 03.00 inatt och började att åka hemmåt.

Sådärja, vi kom iaf hem idag. Skönt det.

Dags för en prommis straxt och sen sova.!!

Tjohej!!

Kommentarer
Postat av: Petra

inte så mycket för att dricka.. strunt ;) vem var det som var så sugen på att dricka här om dagarna då? :p

2008-04-28 @ 19:35:52
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Anonym

Söt vovsing:)
Hoppas ni fick en trevlig resa, tycks ha varit värt det:P
Såg Natalie o Tobbe idag. De hälsade.
pusspuss

2008-05-01 @ 00:32:08
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Fia

Vad hittar lottapotta på i helgen då???:P

2008-05-02 @ 17:25:13
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0