Kväller.

Trött som tusan. Blev en låååååång dag idag.

Sovdags snart känns det som.

Längtar efter min Karlslok. :-S


Lite om dagen:

Till slut var det: jag, Bine och Kerstin som tröck in oss i min fina rallyröda bil. Vi brummade iväg. Tog en evighet att köra med släp när man kör lagligt i ca 20 mil.

Kom iaf till Östersund.

Gick och åt på ett ställe som Sandra sa var bra. Tyvärr måste jag säga att jag blev fruktansvärt besviken!

Otrevlig personal, kall mat som dessutom var slut och inte tog de fram ny heller. Helt enkelt INTE värt 75:-  Så det stället går jag inte till igen. Tyvärr Sandra. :-P

Fick iaf se den underbara tjejen i två minuter. Jag SKA komma, snart, ska till Petra i Borlänge också. ;-)


Bine köpte det hon skulle och Kerstin tittade runt lite själv.

Sen gick jag och kollade efter ilägg, eller skor. Jag har VÄRLDENS hålfot och går jättesnett och har konstant ont i ryggen. Så ska dit och träffa en "fotläkare" på det stället och se om han/hon kan hjälpa mig att testa ut något som passar så jag slipper gå så snett och vingligt.

Mhm, sen gjorde jag en hemlig sak som bara de närmsta vet om. Dock fick jag inget korrekt svar, men ska dit igen om några veckor och se vad som sägs då!!

Sen till Rusta. Köpte click-golv och väggfärg. Plus en läskmaskin för bröllopspengarna. :-D
Och till min Baby köpte jag ett träningsverktyg han velat ha.

Ne, godnatt och sov så gott.

Thomas, det är oerhört tomt och tyst utan dig här hemma. Bara några nätter kvar nu. Hoppas att maten jag gjort åt dig är god.  :-D Love u min Man.

Vet inte hur jag ska hinna flänga runt en massa. Jag är ju en hemmamänniska som kanske alla redan vet. :-)

Kommentarer
Postat av: sandra

What? Var det så dåligt? Varje gång jag varit där (visserligen bara två gånger, men ändå..) har det varit god och fräsch mat, trevlig personal och mysig stämning. Men men, jag får rekommendera något bättre nästa gång!



Kul att se dig i alla fall. Du är LOVELY Lotta!

2008-08-20 @ 11:58:18
URL: http://sandrawager.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0