Min söndag blev inte lugn!

Jag hade hela veckan gått och sett fram emot idag. När gubben och jag skulle mysa heeeeeela dagen, bara han och jag.. Blev irriterad på honom i morse för att han var så himla SEG rent ut sagt!!!  

Klockan tickade, och jag ville VERKLIGEN åka iväg. Var tvungen att beställa min bukett och lite annat idag.

När det gått ca en timme längre och han fortfarande inte var klar så fick jag förklaringen till hans seghet!!

Det kommer infarandes två bilar som står på tutan på gården. NEJJJJJJ känner jag. JAG HAR INTE tid!!!!

In på tomten kom BigSis, Jenni, Anna, Lisa och Lena.

Sen mötte vi även Karin. :-)

Ännu en möhippa.

Denna gång fick dom dock inte i mig speciellt mycket alkohol. Då jag kände spyreflexen gjorde sig redo efter första klunken. Dessutom var det inte speciellt gott att dricka mitt på morgonen... :-S


Dags att vila ut lite nu. Sen kanske börja städa gården lite. Bröllop här snart ju.
Hur som helst, jag fick åka till en musikstudio och sjunga in en låt till Thomas som dom tydligen ska spela på bröllopet.

HAHA säger jag bara, finns nog ingen människa som sjunger lika illa som mig överhuvudtaget.

Jaja, han verkade kunna fixa det mesta med det där gigantiska mix-bordet!!

Kommentarer
Postat av: Bigsis

skrattar men det blev en sjukt kul möhippa som jag vet att du inte hade räknat med.... Pussssssssssss

2008-08-03 @ 19:44:47
Postat av: ina

hahaha.. ska bli JÄTTEKUL att höra låten på bröllopet! ;D så synd att jag jobbade o inte kunde va med :( kul att ni hade kul iaf! kramar

2008-08-03 @ 21:22:01
Postat av: Fia

Synd att en annan inte heller kunde vara med:(

Men låter som ni hade det skoj:P



Den där musikstudion fick Anette också sjunga i på sin möhippa. Fast hon sjöng "Just nu" med Tomas Ledin.



Ang brudmarschen så ska jag kolla med Anette. För jag har för mig hon har en hel skiva med olika marscher. Ska kolla upp det. Kan kolla med henne redan imorn. Eller ja, idag måndag:)



2008-08-04 @ 00:29:11
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Karin

hahahha, det var så kul!!! Hoppas ni åt god mat med!!! KRAM!!!

2008-08-04 @ 09:25:25
URL: http://singbear.blogg.se/
Postat av: Petra

HAHA, den låten kommer nog roa de flesta av dina besökare ; ) Något att se fram emot! Vilken rolig idé av dom! Puss

2008-08-04 @ 13:37:44
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Hallå där Lotta! Allt väl? Ser att du ska gifta dig, härligt, man får gratulera :) Vad gör du annars nu för tiden? Bor du kvar i Trosa-trakterna? /Emelinda

2008-08-04 @ 16:26:00
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: muZen

COOLT!!! Så du finns på blogg nu oxå...

Hörs//åZa

2008-08-04 @ 17:38:36
URL: http://muzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0