Nyvaken.

Och trött till tusen. Idag ska vi bege oss hemmåt!! På vägen hem ska vi köpa trädgårdsmöbler. Såg nu till min stora lycka att det är 30-70 % rea. :-)  WOHOOOO!!!!  ;-)

Vi fick massor av kul saker i bröllopspresent.
Vi fick en exklusiv godiskorg, som hunden ätit upp. :'(

Jaja, jag får tänka positivt, jag har nog gått upp en tre-fyra kilo på dagarna i Skottland. Uscha. :-S

Petra, Sandra, Ida och alla där hemma, ni kommer bli tokiga på mig när jag berättar vad jag upptäckte igår. Hihihi. SÅ kan det gå!! ;-)

Min ena axel känns som att den är ur led. Thomas och jag spelade ett spel igår när vi väntade på vårat flyg hem, och jag tog i så dant så den for ur led.SKITONT kan jag lova.

Idag flyttar min lillebrorsa upp till oss.

Förresten, de som skickat sms när vi varit iväg, vi har inte haft något batteri alls i telefonerna (eller kameran heller)
Och där borta så hade dom inte likadana eluttag som vi har så vi kunde inte ladda dom heller!

Ne, ska försöka få i mig lite frukost, sen packa in alla presenter och börja rulla hemmåt.

HejHej!!

Kommentarer
Postat av: Marie

God morgon och grattis till giftemålet :o)

2008-08-14 @ 07:26:40
URL: http://mumari.se
Postat av: Fia

Hallå. Hoppas ni hade det bra i Skottland. Mkt onyttigheter hör jag:)



Kul o komma hem o titta på allt ni fått igen i bröllopspresent. Synd det med va hunden gjort.



Vi hörs!

Kör försiktigt.



Kramar Fisen

2008-08-14 @ 07:59:40
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0