En julhelg med jobb och kaos.

Trodde aldrig att ett hus kunde vara så stökigt som vårat varit nu under julen..
ÄNTLIGEN har vi fått LITE ordning, iaf i ungarnas rum som blir invaderade av sörlänningar ikväll. Trevlans!!
Ska bädda åt MiniMänniskan där nere. Så dom får ligga i det varmaste rummet.

Eldat för fullt, var -20 här igår. HUTTER OCH BURR!!! :-S

Blev lite ilsken igår. Enda lediga dagen jag hade, och jag var tvungen att åka till ams. För att få höra att jag i princip var tvungen att söka en utbildning i ÖVERTORNEÅ (eller hur det stavas)?!
PUCKON!!! Jag menar, det finns ju inte någon utbildning på närmre håll än högst upp i nordligaste Sverige. JAG TYCKER INTE OM AMS!!!!!!!! Jag skrattade bara åt dom och sa det att ska det vara så, då skriver jag bara ut mig därifrån om dom ska hålla på med sina översittarfasoner.

Stor chans att jag söker en utbildning som finns både i sundsvall, östersund, säkert också mora och ljusdal.... EEEE NEEEEEE!!!!!!!!!!!


Ne, nu ska jag njuta av att vara ensam med min karl. LÄÄÄÄÄÄNGE sen vi fick en ensam kväll. Är ALLTID något som kommer emellan.

TjoHej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0