Första advent har varit!!

Varit på Weekend och myst med MiniMänniskan. :-) Så SÖÖÖÖÖÖT!!! I lördags umgicks jag med Mini och Malin. Sen blev vi bjudna på middag *Gott* :-)

Söndagen ägnade jag åt att leta julklapp åt mig själv från Pappsen. :-D Plus träffa Natti och Madde i Nyk. Kul att se lite vänner när man endå är där!!

Men nu är jag hemma i snöriket igen. Var bara blank-is när vi åkte ner. Nu är det vitt överallt. :-S TRÖTT PÅ VINTERN NU!!!  Nu vill jag ha varmt igen.

Annica, jobbar du nått i veckan tro???

Ne, dags att mysa med Thomas, sen sovdags.

TjoHej!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Synd att vi inte han ses mer idag =( jag va sååå stressad hela dan men NU börjar det lugna ner sig lite.

Jag jobbar inge mer den här veckan, jag har semester torsdag och fredag och ledig helg. Men vi ses nästa vecka hoppas jag =)

Kram

2008-12-02 @ 17:25:18
URL: http://norrpans.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0