Myyyyyssss. :-)

Igår jobbades det, har jobbat mkt sista tiden, resten av tiden har jag sett till att spendera ihop med Thomas, vilket har varit otroligt roligt. :-)
Vi har tränat hundarna för fullt, så dom är JÄTTEGLADA. :-)

Fick braiga saker i julklapp.. Sen har vi umgåtts med Tony, Hilde och alla ungar. Lugnt och skönt med andra ord. ELLER INTE. :-P Har varit FULL RULLE med fyra ungar i ett och samma hus. Men kul att se dom har så roligt.

Igår bakade jag två olika sorters banankakor. Ska nog smaka dom snart. Men först njuta av att bara vara.

Hoppas tjejerna hade kul ute igår/inatt, själv njöt jag av att ligga och tryna tungt. :-D

TjoHej!!


Kolla BigSis: MiniMänniskan VILL HIT!!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Annica

Blev ingen dans för mej =( Det va lääängesen jag missade juldags dansen men nu fick jag se mej besegrad, av en jäkla förkylning.....

2008-12-28 @ 21:33:52
URL: http://norrpans.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0