Stress, stress och åter stress!!

Badrummet.... det går VÄLDIGT SEGT!! Fick hem fel grejer, vilket tagit både tid och energi från oss, jag har jobbat rätt mkt så huset ser helt obeboeligt ut!! Ska ta tag i det i helgen. Badrummet är första prioritet just nu. Nöjd om vi får mat i magen bara.

Nu är jag trött som jag vet inte vad. Måste leta badrumsmöbler ordentligt. Insett att den jag vill ha är mer snygg än den är praktisk, så måste nog leta efter någon med fler lådor/skåp!!!  Plus vill nog hellre ha träfärgat än vitt.. :-S


Ne, ska stöka lite mer i köket, sen sovdags!! Imorn blir det nog cider-provning. :-)


Miss Julia. :'(

Kommentarer
Postat av: Julia

And I miss you moster................

2008-12-05 @ 00:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0