Tänk att...

Jaa ni.... imorn ska jag, min man, bror och min mans barn göra trevliga saker. :-D Härligt!!
Längtar till i vår, när allt med badrummet förhoppningsvis är klart, och vi förhoppningsvis har sparat ihop till en resa. Plus vi vill hälsa på Micke söderut till våren. Då ska nog jag och frugan hans till Ullared. :-) NAJS!!!!!!!!

Ska nog läsa lite nu. Tycker det är förjäkla härligt ibland, livet alltså. Ibland är det skit, ibland perfekt.

Kunde inte ha bättre BigSis. Fått sån  bra kontakt sen MiniMänniskan kom till världen. :-) Tack BigSis att du kläckte ur dig det lilla underverket. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Tack själv för att du är så underbar med Julia.... Hon har den bästa moster man kan ha!!!!!!!!!!!

2008-12-07 @ 16:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0