första februari år 2008.!!,??

VART tar tiden vägen?? jag tyckte nyss att jag var en sisådär sju år gammal och skulle börja skolan.. men HELT plötsligt så e tiden som bortblåst. :'(  önskar mina föräldrar tagit flera kort åp mig och mina syskon under vår uppväxt.. lr så har dom tagit, bara att jag inte har några..

vad händer idag då??

1. ska på möte.
2 ska och kolla efter billig väggfärg då våran dumt nog tog slut på halva väggen.
3. till systemet och inhandla lite vin till mig och min älsKLING till ikväll.
4. handla lite, kanske grönsaker så det kan bli någon mysig och god middag.
5. leta mönster så att svärmor kan sticka en tröja lr liknande som jag kan ha till brudklänningen.

japps, jopps, det var nog allt för idag.

och självklart sist på listan:  gosa, mysa, kramas och pussas med min kära Sambo :-) <3

hur ser Din dag ut då?! :-)


Kommentarer
Postat av: Fisen

det va väldans vad mys ni har där uppe låter det som:D
Jag ska nog städa lite och så baka till tisdag. så kan baka nåt varje dag nu tills jag fyller.
Hoppas ni får n trevlig helg du o gubben!
Hälsa honom så mkt från mig o Jeppe.
Kramar Fisen

2008-02-01 @ 13:12:21
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0