30 januari 2008.

jahoppsansaaaa!!!   händer idag då?! jobb, jobb och åter jobb. plus lite tandläkare!!! :-S  DYRT!! och inte får jag bättre tänder för det!!!

imorn hoppas jag faktiskt på att få vara ledig.. har ju tänkt träffa Petra hur länge som helst.. men någon av oss jobbar ju ALLTID när den andra e ledig.. *surt*

och inte har jag träffat AC på säkert en vecka nu heller.. :-P
och inte Paulina heller.. och inte Helene..

fasen, ni får ta och flytta hem igen tjejer..  :-)   *ler stort*

mhm.. hallen blev till hälften blå och till hälften vit.
nu så ville gubben (?!) göra om vardagsrummet också.. vettetusan vad som har flugit i honom helt plötsligt?!?!
vill ju fortfarande få upp tapeterna i sovrummet innan vi gör något annat...
tänk vad kul det skulle va om jag hade ett designer-öga... men som det ser ut nu så får jag nog ta Petra till hjälp..
:-D

middagsförslag någon?!

imorn.. då SKA jag hitta på något med Petra. :-)  hade velat åka till Hudik.. fast som vanligt så e det så långt vart man än ska.. :-S

ne, måste ringa skolan och kolla så att dom har skrivit ut mig därifrån nu!!!

pussochhej!!



image4


Kommentarer
Postat av: helene

Hej rumpnisse!
Jag har då inte npgot missat samtal från damen =)
I helgen var jag i uppsala och nu ihelgen kommer jag hem.. men man har ju nästan altid späckat schema tycker jag, elle så är det så att man måste ta sig tid!! ;) Ta hand om dig! Puss

2008-01-30 @ 12:48:00
Postat av: Fisen

Fin vinterbild:) Så fint har inte vi. Snöade igår iofs. Men det får ju inte ligga kvar:S
Vi hörs du!
Pusspuss

2008-01-31 @ 12:13:28
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0