halsfluss...

japps, det e svaret på mitt mående denna vecka, så nu e det penicilin och sängliggande som gäller för min del den kommande veckan.. skoj. :-S
Fisen,  nu får du allt ta och komma hit upp!!

ringde visst och väckte lilla Mammsen imorse.. hörde någon som lät vresig medans jag pratade med hennes sambo.. hihi.. :-P  tjuvsovare!!!!

gjordes igår då??  tog det bara lugnt. lagade mat som jag knappt fick i mig något av. sen somnade vi, min älskLING och jag TIDIGT!! runt kl nio var den nog t.o.m..

ne, nu ska jag ringa till Mammsen och se om hon e gladare.. :-)

Kommentarer
Postat av: Fisen

Ja, när man har råd så ska jag komma upp. Det ska nog bli snart förhoppningsvis!Då fick du/ni komma i säng tidigare än en annan. Var hemma 03.25 typ. Hämtade henne i stan så även Sagges svägerska, de jobbar ju ihop o så en till. Så tog lite tid.
Jobbigt med halsfluss du!! Krya på dig!
Kramar

2008-01-20 @ 17:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0