händer idag då?!

åkte t skolan. gick in. sen gick jag ut och åkte hem istället!!
ringt CSN så nu har dom tagit bort mitt studiebidrag.

jag ska jobba istället och läsa matte bara!! ska bli inskolad så att jag kan jobba nätter istället. MYCKET bättre än att läsa ämnen som jag redan har gymnasiebetyg i!! :-)

känner mig lite lättad av att ha tagit detta beslut!! önskar just nu att stället jag bor i kunde vara LITE större så att det fanns LITE mera möjligheter att välja mellan!!!!

ska vila lite nu, sen iväg och jobba. ska även jobba både imorn och på söndag. SÅ HIMLA SKÖNT!!
haft diskussion m AC som inte vart glad på mig när jag berättade om mina planer.. :-P  stackars gumman som blir övergiven av BÅDE mig och Larschan nu.. *snyft* *snyft*

Kommentarer
Postat av: Fia

Jaha så du har hoppas av skolan nu o ska börja jobba. Ja då får du ju in lite kosing:)
Hoppas jag får jobbet jag sökte.!!!!

2008-01-11 @ 12:18:00
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0