ny dag, nya möjligheter.. lr?! :-)

hade bestämt mig igår för att somna TIDIGT... hmmm.. gick ju som det gick.. när jag VÄL hade lagt mit så sms:ade jag alldelens för länge m AnnaCarin.. *dumt* :- P      

min älskLING fick inte ens mig att vakna när jag skulle. vaknade när han kom in för att pussa mig hejdå.. jaja.. inte van att ställa klocka, har ju varit ledig alldelens för länge..

händer idag då?!  ska t skolan,, sen hem tror jag.. laga mat och invänta min Prins. <3
det blir nog en lugn kväll, ska nog ut och gå med några av hundarna, jobbigt bara för på vägen e det blank-is..

ska ringa till prästen idag.. åååå, önskar att "vårat" datum e ledigt.. vi vill iaf gifta oss i augusti..
i vår, vet ej riktigt när, då ska vi iaf åka t Tyskland en sväng, min gubbe och jag.. blir skoj!! :-)

ne, trött som bara den.. just ja, klippt mig. jag sa åt frisörskan att bara ta PYTTELITE!! okej sa hon, då tar jag bara 2 cm.. ASBRA tänkte jag.. HMMM, HUR kommer det sig att håret HELT plötsligt slutar på axlarna då??!!  får INTE RIKTIGT det att gå ihop imitt huvud.. *morr*

aja, får väl tänka positivt, håret e ju iaf friskt igen.. MEN KORT!! :'(

Kommentarer
Postat av: Fisen

Då vill man såklart se en liten bild på hur du blev i håret=) Kanoners nog.
Tur du är försiktig om det är blank-is. Lollo snubblade ju i torsdags o resulterade ju i gipsad arm. Så va jävligt försiktig nu! För det är jag!
Kul med bröllop. :):):)
Hej svejs!

2008-01-08 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0