ny dag..

fick ett uppfriskande samtal med Fiiiiiisen igår iaf.. sen messade Johanna, (hon som fått för sig att man ska flytta SÖDERUT) *mutter och morr*  jaja.. :-P  kul var det iaf att höra ifrån dig.. :-)

hoppas denna dag blir bättre än den förra iaf..  igår var en nerdeppig dag..

usch ja..,, ne, känner mig någon så när pigg idag iaf.. :-)
ska t skolan en sväng, har nog bara en lektion verkar det som.. hittar inte mitt schema *blir tokig*

ne, sen ikväll blir det nog bara till att ta det extra lugnt, slappa, kanske plugga lite, och hoppas på att min gubbe lagar någon god mat åt mig.. ;-)

just ja, allting just nu snurrar kring vårat bröllop som blir senare i år.. blir så förvirrad.. :'(  det e FÖR mycket som man ska fixa och dona med.. :-S

Fisen, jag ser fram emot möhippan. ;-)   hade varit kul om man lyckades samla alla kompisar hemma, och dom nya jag har här.. vilken blandning.. hahaha.... :-P


Kommentarer
Postat av: Fisen

Hehe, ja visst va det ett långt o skojigt samtal vi hade igår:)
Skönt för dig om du har bara en lektion. Kan du göra nåt annat skoj sen.
Jo, det ska väl gå å lösa ang möhippan.hihi:)
Vi hörs gumman!
Ha en bra dag!
Puss&Kram

2008-01-10 @ 08:34:00
Postat av: Paulina

Ja, du får tamefan inte glömma mig iaf! ;)

2008-01-10 @ 11:00:05
URL: http://www.paulinaeriksson.blogg.se
Postat av: Karin

När blir bröllopet nu då?!?! Joo, det är Massor man ska fixa med.. Vi började planera 1,5 år innan bröllopet.. Men sa la vi allt på is, tänkte skjuta upp det.. Så sen blev det apstressigt iaf :S Kram

2008-01-10 @ 11:41:06
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0