sjukling..

sådär ja, nu har jag beställt tid till en annan läkare som kanske (förhoppningsvis inte iaf) skriver ut massor av mediciner åt mig, utan att denna verkligen kollar halsen på mig och säger vad jag har för fel UTAN att behöva TESTA mig fram med olika mediciner..   :-)


sovit HELA natten tror jag, har iofs vaknat till några ggr..
somnade efter att Thomas och barna åkt i morse.
sen drömde jag. om en liten bebis. det var en flicka som Jenni fått. hmm.. VÄLDIGT skumt att drömma om hennes barn som hon inte ens fått och inte ens vet könet på.. :-S   men hur som helst så gick jag omkring och bar på den lilla tjejen, helt plötsligt så kunde hon gå.. hmmm... den utvecklingen gick verkligen fort den!! *hujjaligen*

uschja, jag mår HELT PYTON idag.. fryser och svettas om vartannat.. kunde fått jobba natt nu till natten som kommer, men jag klarar det inte inatt. måste sova bort den här förbannade förkylningen..
hmm.. tycker iofs att det e konstigt att jag blev så här dålig efter att ha tagit medicinen som den där läkarn skrev ut åt mig.. :-S

vägde mig i morse.. hmmm.. var nere på ännu ett kilo mindre nu.. hmmm.. varför går jag ner utan att det syns för??!!  vägde nästan 68 i somras.. idag var jag nere på 61.. hmmm.... något skumt e det!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hej Söt!
Tänk vilka gener jag måste ha, om den lilla lär sig gå så fort..hehe
Låter skönt att gå ner i vikt, längtar efter det jag med.
Puss

2008-01-18 @ 10:36:12
Postat av: Fisen

Stackare att behöva vara sjuk. samma här. Stått ut med en förkylning som ej vill ge sig, sen innan jag körde upp så det är lite mer än en månad nu.

Skum dröm hörru:)

Ska ladda ner de där låtarna till dig snart!

Sovit länge idag har jag gjort! SKÖNT!!!!
Nästa vecka kommer jag o Jeppe sova som prins och prinsessa när nya sängen kommer upp:)

2008-01-18 @ 11:54:45
Postat av: ina

o va e det för fel på o väga 68 då?? jag väger det NU ;P din lilla gris, vill oxå väga 61!! lr 57 som sista året på ökna.. deeet vore najs det ;) krama

2008-01-18 @ 19:29:07
Postat av: Fisen!

stackare som inte kunde lyssna på videon. Mamma förlåt va det ju:)
Fick tyvärr inte ner någon låt med han som du önskade låtar med:S Kom aldrig upp några resultat.
Aja.
Trevlig helg med er!
Pusspuss

2008-01-18 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0