... :-)

Suttit lääääänge idag och kollat på mönstret till vad min blivande Svärmor ska antingen sticka eller virka tll mig att ha på bröllopet.. Jag hade verkligen bestämt mig, sen kom hon och visade två andra mönster..
Så Thomas är iaf nöjd, det blev en grej att ha kring axlarna och ryggen, jag tyckte att kanterna var lite väl tantiga, men Thomas blev glad att det inte blev en så enkel och vardaglig sak som jag önskat.. :-P

Jaja, är endå han som ska titta på mig.. ;-)

Fasen, börjar bli ruskigt nervös nu...

Hade helst haft säkert 20 brudtärnor... men det går ju inte... Hmm.. Alla kanske kan ha samma kläder så det känns som massor av brudtärnor iaf?! ;-)
Dessa får bli mina brudtärnor: (orkar bara skriva första bokstaven i era namn)

M
P
I
S
H
P
C
F
K
I
J
L
M
N
Å


Någon som känner sig glömd?! :-)

Visade blivande Svärmor min klänning idag också.. :-) Och diskuterade lite ang maten..

Ska förhoppningsvis testa frisyr och smink snart också. Ska bli kul.

Snart drar Thomas till Norge, sen har jag honom hemma betydligt mer än jag har nu för tiden. Ska bli skönt. Segt dock att sova själv en vecka i stöten, men skönt att ha lite ensamtid och kunna ägna sig helt och fullt åt vännerna då..

Ska jobba med Paulina i sommar också, blir skoj, inte setts sen januari (inte bokstavligt talat) :-P

Thomas döttrar har svischat runt på sin nya fyrhjuling idag också.. Så kul att se barn så himla glada. :-)


Ne, ska ut och hjälpa Thomas och Tommy med hundgårdarna nu..

Godnatt och hej för idag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en massa tärnor =) Hoppas verkligen jag kan komma! Ja, ber att så många dagar som möjligt ska gå ihop med dina, så vi kan umgås lite i sommar, har blivit på tok för lite av det sen jag började plugga.

2008-06-03 @ 22:40:37
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka är brudtärnorna? =)

2008-06-05 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0