Bilder..

SHIT vad datorerna har förändrats dom sista ca 5-7 åren.. Min dator var så gammal och nu fattar jag knappt något alls av våran nya.... Hmmmm......

Snart drar gubben till Norge.. Blir förjävla trist att sova utan honom. :'(

Faktiskt tittat lite på tv ikväll, inte ofta jag slår på den, men var ett väldigt intressant om vad som håller på att hända med världen. Väldigt skrämmande faktiskt....

Alla vovvsingar har tryckt ner sig med Thomas och Tommy i soffan nu.. SPÖREGN ute så dom ville hellre ligga och vara blöta i soffan våran.. Härligt.. :-P

Kommer kanske lite bilder strax.. :-)

Kommentarer
Postat av: Fisen

Nu förstod jag inte din fråga i din kommentar men men.....:)

Så värst mkt annorlunda är dem väl inte??;)

Vad är det då???



2008-06-14 @ 23:43:10
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett par jeans fick jag:)

2008-06-14 @ 23:43:52
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0