Dålig stil!!!

Mäklarn ringde i morse och talade om att vi fick köpa stället.
JAAAAAAAAAAAAAAAAaa kände jag. :-D
BLEV SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD!!!

sen, efter en timme ringde han igen och sa att när han satt och skrev vårat kontrakt så fick han in ett högre bud.

EEEEE,,,  jag tycker det var VÄLDIGT dålig stil att göra så, när han bara en timme tidigare hade lovat oss stället, och dessuom höll på och skriva vårat kontrakt...

Jaja, mäklarringen i järvsö ska vi då aldrig anlita!!!

ne, nu ska jag lägga mig i badkaret och läsa en bok istället.

Har haft lite kvalitetstid med Petra idag, alltid bra. :-)

Kommentarer
Postat av: emma

Gud va dålig stil :S Finns det inget ni kan göra. Jag menar, ett muntligt kontrakt hade han ju i princip gett er, eller?! :( Trist.

2008-06-30 @ 16:19:48
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Jill

Stackare!

2008-06-30 @ 21:33:43
URL: http://jiills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0