Fredagkväll.

Inte hunnit med mycket annat än att jobba idag inte.. :-S
Kom hem sent,
åkte till blivande svärmor och svärfar.
Fick middag. Lax och potatissallad och vanlig sallad.
Åkte hem.
Matade djuren.
La tjejerna som var HELT SLUT efter denna dag. De har nog lekt för fulla muggar igår och idag verkar det som.

Fick foten lindad av en uska idag också. Börjar bli svullen. Vet inte om jag stukat den eller vad det är.  :-S

SPÖREGNAT här hemma idag. Var sol på förmiddagen och mitt på dagen, men regn när jag slutade.

Vad händer i helgen då? Någon som har någon idé???
Det ska tydligen spöregna hela tiden..

Hmm.. har glömt att dricka den där äckliga juicen.. Är full med finnar i hela nyllet.. Uscha.... :-S



Ne, lite bilder till Thomas!!! Saknar Dig Gubben. :'(



Trött som tusan..





Hmmm.. dumt att jag inte satte lappar mellan tomaterna så jag skulle veta vad jag sådde vart.. Jajaj.. Det funkar endå!!





Ser du sjön mellan träden gubben?? ;-)




Inte alls samma nöje att njuta av utsikten utan dig Hjärtat!! :-(






Titta älskLING, ALLA våra hund-odågor kom med på en och samma bild. ;-)






Ne, sovningsdags strax. Ska bara dona lite med djuren först...

Puss och Godnatt Thomas. :-D


Kommentarer
Postat av: Fia

JAg såg då inga finnar på bilden på dig där. För den va väl nytagen idag?

Jag o Jeppe däremot fåår en hel del, fast vi tvättar med clearasil:( Uscha!Stora blemmor.

Ska nog köpa ett medel mot fet hy.



Mysiga bilder!

2008-06-27 @ 20:57:46
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Karin

Fina bilder!!

2008-06-27 @ 21:38:28
URL: http://singbear.blogg.se/
Postat av: ina

jasså är det så det ser ut bakom ert hus, så ni ser sjön från verandan då? najs!

2008-06-28 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0