Hampus

Världens finaste unge... :-)               Usch, avskyr att bo så himla långt ifrån.. :-)

Imorn ska jag leta något fint till denna lilla fina kille.
Imorn blir jag kanske ägare till en alldelens egen ny och fin dator. Får se om butiken har den jag vill ha.. Hoppas skarpt på det!!

Ska även leta lite fina saker till bröllopet, fick mess av Cattis att hon tyckte jag skulle ha lite grejs i håret. Får se om jag hittar det.. :-)

Igår träffade jag en riktig toppentjej förresten.. tack för fikningen och pratningen. :-) Emma alltså!!

Missar en stoooooooooor fest i helgen.. Allt pga jobb.. :-S    Ni kan väl skicka MASSOR av bilder tjejer??  ;-)

Ne, ska leta videokamera tänkte jag.. 

Min syster har en Charlie och Malin bebis i sin mage.. DET ni!!!   ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Dator för dig imorn ev? skoj:D



Ska Malin behålla bebben?? Blir du moster isf ju:)

2008-06-12 @ 22:21:12
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0