Huuuga...

Måste verkligen försöka sova nu. Men känner inte det minsta lilla suget alls att krypa ner i en kall och tom säng.
Tråkigt att inte ha Thomas armar runt mig.

Fattar inte att jag kunde vara SÅ URBOTA DUM som gick med på att han skulle jobba i Norge...
Tur det finns telefoner iaf så jag kan få höra hans röst åtminstone.

Malins lampa tänds och släcks, min klocka stannar hela tiden.
Är det Charlie som jäklas?? Om jag skulle tro på "tecken" från andra sidan, så skulle jag garanterat vara fullkomligt ävertygad om det. Men nu tror jag ju inte på sånt. Fast just idag så gör jag nog det endå..


Ne, ska försöka sova igen nu då.

Håll tummarna för att det bara är vi som vill ha stugan imorn. ;-)

Godnatt Baby. Pussar till Min Blivande Make. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0