UTMANING

UTMANING

Jag har blivit utmanad av Karin.

Regler:
- Beskriv först reglerna. - Svara på alla frågor. - Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. - Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

 
* Ta ut hundarna och mata dom.
* Titta till kattungarna.
* Tvätta ungarnas sängkläder.
*Åka på simskola med ungarna.
*Jobba.


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Oj, var nog i full färd med att lära känna Jenni... Stämmer det Vännen??


Ställen du bott på?

Bodde hemma i hus, utanför Västerljung. Sen flyttade mamma till Trosa till lägenhet och pappa till gården.
Bodde hos båda.
Sen flyttade jag ihop med Stefan i Oxelösund i lägenhet, sen bodde jag själv i Oxelösund i lägenhet.
Sen flyttade jag till Fredrik i Nyköping i lägenhet.
Sen bodde jag hos Fian i Oxelösund i lägenhet.
Sen bodde jag själv i Nyköping i lägenhet.
Och NU till sist bor jag med Thomas utanför Sveg i hus.
Ett jävla rännande var det....

Fem saker du skulle göra om var biljonär?

* Köpa tomten vi tittade på igår.
* Betala av alla lån åt alla i släkten.
* Köpa en stor fin jeep.
* Köpa massor av aktier.
* Ge bort till bättre behövande, typ vårat fadderbarn i Togo.


Personer du vill veta mer om:

Jenni, Petra, Sandra, Larschan och Madde.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad snabb du var! ;)





Massa du har börjat skriva med, kul! Länge sen jag kommenterade känner jag, får skärpa mig.. Allt bra?

Kram

2008-06-25 @ 08:48:40
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0