middagslagning..

ska väl snart sätta igång med det.. :-)
känner mig lite trött idag.


var iväg några dagar, min gubbe och jag. men jag hade sån hemlängtan så jag höll på att bli tokig.
SEN när vi kom hem blev jag så lugn. :-D
åååååå vad skönt det var att komma hem..
att få krypa ner i våran säng, under vårat täcke och våra kuddar. :-)

finns det något bättre?? nej. :-)

soligt och fint ute idag, och jag gör något så dumt som att sitta här :-S 
ska fixa och dona lite nu istället så att jag har all tid till att mysa med gubben ikväll. :-D

förresten.. beslutsångest.. hmmm... verkar inte som att någon gör sån tårta som VI vill ha.. hmmm.. måste man tänka om helt för att man ska kunna få en bröllopstårta??!!

ska sätta mig och ringa runt lite sen tror jag bestämt.!



Lotta <3 Thomas. :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej potta! Jasså du har varit neröver i Sverige utan att komma förbi Uppsala? =) Hoppas allt annat är bara buna.. KRAM

2008-03-03 @ 18:57:51
URL: http://heleneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0