Skriver lite till idag.. :-)

Vilat idag igen. Men värken i kroppen släpper inte..  Blir snart tokig. Det är inte kul alls att gå och vara småförkyld med småfeber och konstigt så här länge.. Faktiskt inte.

Blir nog lite pizzakväll ikväll. :-) *gottis* Kanske Let´s Dance, trots att favoriten "Bonden" åkt ur nu.

Ska krypa ner i badkaret nu med tidningen som min Kärlek köpt åt Mig idag, plus lite värmande dricka.

Ne, det var lite med struntprat för idag. Jag är kär och lycklig och har helt underbara vänner, kunde det varit bättre?

:-)


Kommentarer
Postat av: Jesper

Och jag som inte trodde du åt sånt onyttigt. =)

2008-03-28 @ 18:44:44
Postat av: Jenni

Ja lite bättre kunde det nog varit, du kunde ju vart frisk! Fast skönt att allt är bra ändå :)

2008-03-28 @ 19:13:34
URL: http://Jenni85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0