Söndagkväll.

och här e det fullt med sjuklingar.. jag gör allt för att hålla mig frisk. MEN har ont i kroppen, huvet och halsen. :-S
jag har inte TID att vara sjuk nu... åååå.. jäklarns..

ätit god och bra mat, dricker mängder av citronvatten, och nu e det bara att låta gubben min sova på soffan så att han inte smittar ner mig mer. ;-)


Pappa, när ska Du lära dig att skriva kommentar här då?!   :-P
om en alltför lång tid kommer Pappsen hit upp. får se om lillbrorsan blir här på lovet också??!!

ne, nu ska jag lägga mig på soffan..


image4

Kommentarer
Postat av: Fisen

Krya på er där uppe!!!
Här nere är det rätt så friskt. Lugnat ner mig med förkylning och allt. *skönt*
Hoppas ni haft en mysig helg!
pusspuss

2008-03-09 @ 20:45:16
URL: http://dagarmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0