Söndagmorgon.

denna morgon har mest bestått av kramning i sängen. skönt att ligga och dra sig för ovanlighetsskull.. önskar gubben och jag kunde ha såna här dagar JÄMT!! :-) *MYS*

så skönt att sitta inne när det e svinkallt ute.. solen skiner. valpisarna har försökt börjat lära sig att gå, dom e dock lite väl för tjocka för att kunna det ännu.. hmm..  men dom kan nästan sitta upp nu iaf. :-D

blev frukost på sängen idag. gottis. :-D

ska sätta mig och leta efter en vigselring nu. tror jag har bestämt mig, men e inte riktigt HELT säker ännu. det finns ju så himla mkt fint att välja mellan..

ne, ska dra upp gubben min ur sängen nu!!

Har Karin fått bebis nu?? någon som vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0