Bra dag igår.

Var iväg en sväng igår och köpte golv, mat, jättesöta skor till Thomas ena dotter, en superfin plånbok till mig själv och lite småplock till bröllopet. :-)

Var en skön dag på stan med Ida. Kul att hitta på något med henne för en gångs skull.
Sen så hände inte så mkt. VÄLDIGT lite jobb nu på vårkanten så konto har sinat rättså ORDENTLIGT.. :-S hmm.. inte kul alls med tanke på att jag säkert inte får in en krona mer än 2000 i maj.. :'(

Jaja, blir till att bita ihop.


Träffat ännu en läkare nu, och han sa åt mig att ta kontinuerligt ta nässpray, tablett och två oika inhalatorer i sex veckor för på den tiden skulle jag hinna märka om jag blir symptomfri. Hmm.. jag har ju tagit det i ÖVER två månader redan och inte märkt någon skillnad... Eeeee... men jag fick iaf ÄNTLIGEN min efterlängtade remiss till en allergiläkare. Får se bara hur lång tid det tar innan jag får komma till den nu bara.... :-S


Om lite mer än en vecka gifter sig en gammal kompis. Ett hemligt och litet bröllop som nog bara jag och hennes familj och hennes blivande man´s familj vet om, tänke bara säga grattis till Er vännen. :-)
Hoppas ni får en fin dag, och glöm inte att iaf ta kort och skicka hit så Vi får se hur det var. :-D

Ne, ska vika lite mer tvätt strax, sen får det nog bli en tur till simhallen ikväll.

Petra, ska vi ägna helgen åt att grilla???


Kommentarer
Postat av: Fia

kolla din mail:)

2008-05-07 @ 08:45:11
URL: http://dagarmedfia.blogg.se
Postat av: Petra

jaa, grilla vore mysigt!

2008-05-07 @ 21:14:00
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0