Läkar och stadsbesök.

Tbx hemma i skogen nu. Kört bil 40 mil idag. Segt!!!

Fick göra allergitest och något lungtest. Helt plötsligt har jag ingen allergi alls, som dom säger på Hälsocentralen i Sveg att jag har. !!!!??????????

Nu kom dom fram till att jag NOG har astma. Men dom kunde inte förklara min nästäppa som jag haft sen barnsben, och mina konstanta hostningar och harklingar. Hmmmm..
Nu ska jag iaf testa YTTERLIGARE en ny medicin för att se om denna funkar. Plus göra andningsprov 2-3 ggr/dag och skriva upp och skicka till läkarn vad det blivit.

Skulle gått på stan hade jag tänkt, men orkade inte. Var så jäkla kallt i Östersund!! Blåser alltid där!!
Så åkte till Coop och köpte billig (40:-/kg) för lax!! :-)

Ne, ska krypa ner i badkaret en sväng, sen soooooova.

Ska se om jag kan lägga in lite bilder imorn.

TjoHej alla  mina läsare. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0