Mysig middag och mörkt ute.

Smakat gelén jag kokade igår. Gottis.
Igår vart jag så trött på att inte ha någon koll på vad som finns i frysen så jag frostade av den, sen skrev jag upp allt som finns i frysen,, och i vilket fack det ligger.

MKT enkelt nu när vi skulle laga middag, var bara att kolla på listan så visste man precis vart man ska leta.
Så stryker jag det jag använder upp. :-) Så jag hela tiden har koll på vad som finns.

Mhm.. ska man lägga sig i badkaret nu kanske.

Förresten, vi skulle ha åkt ner till BigSis och bebis nästa vecka, men blir nog inte så. Åker ner när allt lugnat sig för dom istället och BigSis fått lite egentid med sin bebis.!!!!


Ne, ska nog krypa ner i badkaret en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0