Sömnproblem.

Nu förstår jag läkarns prat ang kortisontabletterna jag fått för att testa ut astma medicin!!

Ca 10 minuter efter jag tagit dom blir jag helt ILLRÖD i ansiktet. Det liksom bränner, känns jätteotäckt. Idag har jag varit hyperspeedad. Och nu är jag inte ETT DUGG TRÖTT vilket är väldigt frustrerande med tanke på att jag brukar sova för LÄNGE SEN!!

Men det som är mest äckligt är endå när jag tagit astmamedicinen på kvällen. Då får jag hjärtklappning. Tog medicinen för ca 3 timmar sedan och det sitter fortfarande i. :-S
Var likadant för några månader sedan när läkarn sa åt mig att testa den medicinen i några veckor. Hjärtklappning. :-S

Nog om det. Det blåster storm här och vi har haft en släng av strömavbrott, vilket säkert innebär att torktumlarn inte har fattat att den ska slå igång sig själv igen. :-P Med andra ord: blöta kläder imorn.

Ne, ska lyssna på lite lugna låtar, sen försöka bli trött. GAHHHH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0