Tisdag.

Händer idag då??
Jag ska följa med Hilde ut och se om hon lyckas få upp mig på en häst. Jag har suttit på en 1 gång sen jag åkte av en häst när jag var 6-7 år. Sen jag åkte av har jag varit TOTALT LIVRÄDD för hästar...

Igår var en LÅÅÅÅNG dag. Upp tidigt, sen bil och flyg i X antal timmar. Sen kom vi hit.

Hatar att mina humörsvägningar inte ger sig, men det har varit en livlig tid sista tiden. Iaf i mitt huvud.
Men jag repar mig, dock oerhört sakta och med MÅNGA motgångar. Helt otroligt att Thomas ens orkar vara hemma något. Jag var glad när jag vaknade, nu är jag ett åskmoln. Blir tokig på detta!!! Allt gnirk i huvet!!!!

När jag kommer hem ska jag till läkarn för allergikoll också. ÄNTLIGEN!!!!

Hmm.. om jag inte tar fel så fyller Åse 22 år idag. :-D GRATTIS MIN GJÖNA TJAPPA ;-)




Efter denna resa ska jag bara vara hemma hoppas jag. Är dock prov snart igen som vi ska iväg på.
Så jäkla mycket flängande fram och tbx nu på hösten. Men bra om hundarna blir meriterade!!!!


Humma, som vanligt har jag inte mkt speciellt att skriva. Jag har igentligen MASSOR, men det får hamna på papper som ingen annan kommer åt. Kanske ska låta Petra läsa?! :-P  Hon är ju endå den som först vet om saker som rör sig i mitt huvud.. Får se om damen orkar med att veta ännu mer??!! Stackars henne..

Ne, ska väl masa mig upp strax. Ska hjälpa Hilde med barna, sen ska vi kolla efter en pytteliten shettis. .-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0