Mysigt!!

Smakat mina bakverk. Äppelpajsreceptet var nytt och kommer absolut INTE att testas igen. Det var med andra ord INGEN HÖJDARE!!!

Kladdkakan däremot. SÅÅÅÅÅ GOD blev den. :-) Måste bero på min nya hjärtform. ;-)

Pappsen sa förresten för ett tag sen att jag skulle säga vad jag önskade mig i födelsedagspresent.
Idag hittade jag det.!!! Blev liiiiite dyrare än han nog hade tänkt sig. Så jag sa att det kan ju vara födelsedagspresent, julklapp, samt födelsedagspresent och julklapp även nästa år. ;-)

Får se vad han säger. Han skulle ringa till den som säljer och försöka pruta på det. Återkommer om det blir den saken. Annars får ni förbli nyfikna. ;-)

Ikväll blir det stekt kött med potatissallad. HUUUUUR gott som helst. :_D

Just ja, jag har städat tomten lite, trots spöregn!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Va har du då gått o köpt som är SÅÅÅÅ dyrt????:P eller som du vill ha:P

2008-09-09 @ 17:14:01
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Julia

Ååå jag hade dödat för lite kladdkaka!

2008-09-10 @ 01:05:20
URL: http://barajulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0