Bär.

Insåg idag att nu måste jag ta tag i att rensa mina bärbuskar.
Dom är för täta för att ens bära några bär. Synd eftersom jag tänkt koka saft och gelé. :-S
Blir någon enstaka liten burk med gelé iaf.
Saft får jag helt enkelt koka på blåbär istället.
Blir nog gott det också. :-)

Har inte hänt särskillt mycket sista tiden. Vart på utställning med Siirku. Den gick okej.
Även passat på att äta fin och otroligt god middag ute när vi endå var barnlediga en kväll.
Haft ont i halsen några dagar nu. Sån där jobbig halsont som inte riktigt bryter ut, utan bara gör lite halvont hela tiden. Störande.

Sov som en prinsessa inatt. Var nog första natten på ett halvår som jag bara vaknade 1-2 ggr. :-D Så jag känner mig rättså pigg idag.


Ne, ska leta bär nu.

TjoHej!!





Mosters Snygging. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0