Dagarna går.

Men endå känns det som att tiden står helt blickstilla.
Snart drar jakten igång. Då blir det säkert full rulle här i år igen. Men hoppas på ett betydligt lugnare år än förra med tanke på att vi kommer att ha en liten bebis hos oss i år.

Nu är det ca 6 veckor kvar tills den är planerad att titta ut. Känns som jag är rätt klar redan för flera veckor sen, men bebisen verkar inte tycka lika som mig.

Någon som har fina namnförslag? Både kill och tjej namn tack, då man aldrig kan vara helt 100 på att dom ser rätt. :-D

Hänt i veckan då? Ungarna är hos mor sin, karln min jobbar febrilt för att hinna alla beställningar innan jakten börjar.
Jag har donat i trädgården, kokat saft och bakat. :-)

Umgåtts med Lollo & Alex. En riktigt cool unge är han. Och Lollo är en helt underbar person.
Skönt med någon som är lik en själv.

När gubben min kommer hem ska vi till dom på finmiddag. Ska bli trevligt, sen ska Lollo & jag på tupperwareparty. Blir spännande. Synd bara att allt sånt är så fruktansvärt dyrt. Just nu går det inte att flänga runt en massa, äta ute mm. Alls pengar går nu till räkningar, mat, samt att köpa saker till våran bebis. <3
Det är inte billigt med alla saker. Endå har vi haft en jäkla tur och fått en hel del grejer som underlättar mycket!!

Ne, ska läsa lite nu, passa på att vila eftersom bebisen tycker det är onödigt att jag gör det på nätterna.






Finaste, bästa och underbaraste hunden. Tyvärr gick hon bort i somras. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0