Jag ger upp!!

Tröttheten har mig i sitt våld. All energi jag lyckas samla på mig går åt till att sköta hundarna, tvätta och laga mat.
Bara att jag inser helt och fullt att jag varken har lust eller energi till att göra något på dagarna.

Sugen på att åka med karln på jobb, synd bara att flyget är så himla dyrt. Hade varit så skönt att bara sitta i stallet hos Hilde och gosa med Lille My. :-D   Utan telefoner som stör.  Hmmm.. Vill dit. Någon som känner att dens konto behöver tömmas lite kanske??  Fast man brukar iofs inte få flyga med stor mage.
Blir att åka bil om jag ska dit, men det känns lite väl långt, då kommer jag inte kunna gå på några dagar...

GAHHHH!! Blir tokig!!


Håller helt och fullt med Sofi, ingen som inte varit gravid och haft en jävlig graviditet borde yttra sig och säga saker som: "men, du har ju längtat efter det här".
Tro mig, jag har längtat efter BARN,  men INTE efter allt som varit skitjobbigt runt omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0