Jakten börjar. :-D

Imorn börjar jakten. Gissa om Piska & Reppo kommer bli överlyckliga då. :-)
Vi ska även försöka hinna med att släppa Bäjby lite.

Hittade precis en mässa som vi länge har pratat om att gå på. VARFÖR måste den vara just precis nu när jag fortfarande har magen rätt ut i vädret för??
Kunde den inte vara i våras, eller i december????!!!!!  Plus att den är X antal mil bort, och inte särskillt bekvämt att sitta i en bil så länge nu.

Händer idag då?? Inte mycket, ska vila mig innan tjejerna kommer idag och min gubbe kommer hem efter en jobbvecka. Skönt med rutiner nu, snart kommer väl Gisela hem med en hel hög läxor också.

Just ja, fick den briljanta idén att jag vill ha en kanin, precis som när jag var liten.
Någon som har en albino kanin till övers??



Kommentarer
Postat av: Sassabassa en ung morsa

Kikar in =)

Gillar din blogg ska vi följas via bloglovin?Om du vill.

Kram Sandra!

2009-09-01 @ 19:32:24
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0