Hur är det möjligt?

Jag har för bara någon vecka sedan legat i feber i fyra dagar. Nu har det kommit tillbaka. Det slog till med en jäkla kraft idag. :-S Ont i kroppen, trött, nyser och fryser.
Fast jag har eldat halva dagen såt är 3 graaaaaaaader varmare än det brukar vara inne.

Myser med djuren nu i hopp om att bli varm och frisk.
Blev bjuden på riktigt god middag ikväll. *Tackar*


Skulle tagit bild på eländet utomhus idag, det har kommit ca 25 cm snö nu. Jag blir tokig.  GE MIG SOOOOOOOOL!!!!!!!!!


Ikväll är det ju första delen av melodifestivalen. Jag ska nog titta en stund och bälja i mig vatten och någon alvedon. Sen är det sooooooovdags.






man blir nästan hungrig. :-D

Kommentarer
Postat av: Fia

Oj det där såg gott ut.



Ang Melodifestivalen så fattar jag inte hur Ugglas kunde gå vidare till andra chansen. Bra iaf att det inte va direkt till Globen. hahaha. SNÄÄÄÄÄLLLA SNÄÄÄÄÄLLA!Vilken skit!



Idag så har vi handlar för presentkortet på Coop:) Tack så mkt:)



Krya på dig!

2009-02-07 @ 23:31:26
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: sofi

Jag köpte mina för ca 250kr på vero moda :)

2009-02-08 @ 07:59:19
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0