Idag blir det lugnt.

Ska göra några uppgifter. Sen kolla om någon kan hjälpa mig att göra slingor. Så trött på det här mörka nu. Det är inte jag!!! Längtar efter min karl nu. Det är vinter och den har hållit på lite VÄL länge nu.
Jag hade velat ha pengar så jag kunde åka till något varmt ställe.

Vi ska på stor fest nu i vår. Kostar 250:- och då är det ett band som spelar, förrätt, varmrätt och efterrätt plus vickning. Varmrätten kommer att vara bla vildsvin och känguru.
Fått order att ta med så många som möjligt. Någon som vill med? Blir kul. :-)

Karin? Fian? Ina? Åse? Petra? Jenni? Jenny? Malin? Lena? Sofi? Sandra? Paulina? Paula? Ida? Helene? Helena? AC? Helene? Soffa? Cattis? Emma?

Dra med karlarna era och följ med!!! :_)

Kommentarer
Postat av: Petra

köttet skrämmer mig.

2009-02-04 @ 07:33:51
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag vill Inte äta känguru!!!!! :S

2009-02-04 @ 10:00:10
URL: http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/
Postat av: ina

haha, det hade varit väldigt kul o åka till sveg o smaka på era lokala delikatesser, typ kängurun, men har ju tyvärr lite annat o stå i just nu :) men du måste fota det där köttet o hur det serveras! jag ser framför mig en helstekt griljerad känguru med kristyr o ett äpple i munnen..

2009-02-04 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0