Kvällning.

Hittat MASSA fina saker som jag skulle kunna tänka mig att ha i huset. Plus på tomten. Nu fattas bara en sisådär 2 miljoner kronor.. Hmmmmm.. Någon som har lite pengar till övers?? :-)

Det snöar fortfarande. HELT SANSLÖST!!!!!!!!!!! Galet vad mycket snö det är nu.

Känner att någon hänt på min midja. Allt fläsk som brukar sitta där har minskat. :-P Najs!!! Fast dumt för det borde försvinna iom träning, inte för att jag ätit väldigt dåligt den här veckan. Menmen, struntsamma, fläsket är mindre och jag är glad för det. :-D

Ne, om man ska fortsätta drömma om att några miljoner kronor ska studsa in på våra konton.
Tänk vad kul att kunna göra om precis som man själv vill ha det., fint kök, fint badrum, alla rum med fina saker. :-D

Jaja, det kommer väl när man är 90 år eller nått. :-P

Kommentarer
Postat av: Fia

Sv: Jodu, kanske inte i just det inlägget, men det va första presenten jag fick som jag lagt in redan:)



Btw så har jag tyvätt inga miljoner.:P Inga pengar i madrassen eller sådär:D

2009-02-08 @ 18:33:12
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0