Total idétorka.

Sitter och försöker komma på vad jag ska äta till middag. Det enda som kommer upp i mitt huvud idag är grillad kyckling med potatissallad. Och jag som knappt tycker om köpt potatissallad. Men jag vägrar göra egen för den blir iaf inte lika god som den SvärMor gör! och då är det liksom ingen idé.




Mamma, varför har du inte lärt mig göra potatissallad?? :-) 
Skulle jag beställa tågbiljetter åt dig förresten????


jag får helt enkelt nöja mig med köpt. men vad ska jag äta imorn då? fick ju besök igår som nog blir här en vecka. kanske ska sätta mitt besök på att laga mat?! :-D bekvämt om inte annat.
igår blev det potatis, pepparrotssås och korv. MUMMA!! riktigt länge sen jag lagade.

Förresten. ät INTE på PETITE i stan. helt KASS mat. smakade inte gott för fem öre. stället var väldigt ofräscht och maten såg och smakade gammal.

ne, om man ska ta en sväng till affärn. försöka kommä på något gott till middag före.  tips tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0