Gårdagen.

Länge sen jag blev så arg som jag blev igår. Att bli kallad att man beter sig idiotiskt för att man väcker en snart 17:åring (!!!!) och skjutsar honom till bussen så att han hann med sin buss för att flytta hem. DÄR försvann mitt tålamod TOTALT!!!! Klockan var DESSUTOM KVART ÖVER TOLV PÅ DAGEN!!!!!!!!!! GISSA om jag har bestämt mig för att ALDRIG mer ha en sjukt otacksam människa som inneboende en gång till. SKA man ens BEHÖVA väcka en människa när klockan snart är halv ett mitt på dagen??

NEJ, nu har jag ett helt rum att ta rätt på efter denna människa, och mitt tålamod med honom är totalt borta från och med nu.

Ångrar mig BITTERT att jag inte stannade bilen där, mitt på vägen, mitt i skogen mellan oss och Sveg och släppte av honom så att han fick ta sig till bussen som skulle gå om tjugo minuter, bäst han ville!!!!!!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sen blev dagen rätt okej, trots mitt kokande temperament igår. Blev att äta ute i skogen med mina Svärföräldrar. hade Siirku med så hon fick springa av sig ordentligt och smaka på maten. :-)
Sen åkte jag och Ginsa till Lollo och var ute och gick med henne och Eros i skogen i över en timme.

Sen hem och dona lite. Sen kom Petra och två stycken pizzor. :-) Blev fruktansvärt mätta, trots att vi inte ens åt upp dom. Sen åkte chips och ostboll´s påsarna fram. :-D Vin till detta satt som en smäck, och idag måste man med andra ord ut och röra på sig ORDENTLIGT. ;-)


Idag ska jag bara njuta av att vara själv. Kanske åka och simma om Petra ville det (!?!?!?!?!)
Städat tvättstugan och gästrummet lite. Ska väl ta tag  resten av huset någon gång. Men det blir nog inte idag.

TjoHej



Kommentarer
Postat av: Jane

Jag hade släppt av han ute i skogen!!

2009-01-11 @ 10:44:51
Postat av: Erika

Vad fin du är på bilden !

2009-01-12 @ 07:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0