Halsen.


Förresten, blivit väääldigt tveksam till den där rymdfarkosten (dusch med jaccuzzi) som vi har bestämt oss för.
Jag vill nog ha ett vanligt hörnbadkar nu. Tar inte alls lika mycket plats, och är nästan 10 000:- billigare!!!!

Vad tror ni? Någon som har testat ångbastu/duschkabin?? Jag har provat en sån, men tyckte inte att det var så överdrivet häftigt som jag trodde innan. Därför vill jag ha vanlig jaccuzzi, men HUR ska jag få karln min att förstå att det ska bli så?? ;-)

Snöat i flera dagar nu förresten. Och blåser ohyggligt.
Fått en musikapparat av Thomas, men jag får inte igång den. Laddar den som det står, men endå blir den inte laddad... :-S

Ne, skrikit mig heeeeeeeees, så nu är det en kopp te, sen en varmdusch som gäller. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0