Helg igen.

Till BigSis Från MiniMänniskan:

Snälla, Lilla, Söta, Rara Mamma, kaaaaaaan vi inte åka till Moster Lotta????? :-)





Titta där BigSis vad MiniMänniskan säger. :-) Hon vill HIIIIIIIIIIT!!!!!!!





Drömde inatt att dom ringde från jobbet och bad mig jobba imorn.. Hmmmm.... Skumt!!!!!!!
Igår fick vi middag (som jag själv lämnat till kocken) så blev sååååååå gott. Thomas pappa kan verkligen det här med att laga mat. SÅÅÅÅÅ mycket godare att äta det någon annan lagar ibland.

Om bara några dagar kommer Thomas hem igen efter ännu en vecka i utlandet. Idag flyttar brorsan hem igen. Om han kommer in på skolan där hemma till veckan, annars blir han nog kvar här tills i sommar.


Igår tittade jag på Let´s Dance.. Jag skulle också vilja kunna dansa. Ser så himlans roligt ut.
Idag ska jag försöka mig på att simma några längder när jag endå ska skjutsa brorsan med alla sina väskor.

Tycker allt att MiniMänniskan ska komma hit nu.

Igår jobbade jag, sen hem och skötte djuren, sen iväg till mina Svärföräldrar på middag. Sen hem och sköta djuren igen. Sen titta på tv. Var skönt att titta på tv faktiskt. Vi har kollat jättelänge på ny tv. Men Thomas säger att jag måste titta på den också, så nu har jag iaf lärt mig hur man får igång våran. Hahaha, SÅÅÅÅÅ intresserad är jag av tv. Men har ju inga kanaler som är intressanta att titta på.

Någon som haft både LCD och Plasma så ni sett någon skillnad på dom? Är ju en djungel med sånt.
Men vi vill ha en som är platt och stor iaf. Helst en vit för dom är finast tycker jag.

Bestämt oss för vad som ska bli i brorsan rum (våran gillestuga) som nu blir tom. :-)













KOM HIIIIIIIT!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: sofi

Gus så söt hon är, Julia alltså inte du Lotta ;) Hehe..

2009-01-10 @ 08:53:43
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

åh tack så jättemycket, vad gulligt utav dig :-) Japp jag tar emot beställningar :-) priser på det finner du på min hemsida: www.emmadammdrawings/forsale. Hör av dig! Kramar

2009-01-10 @ 09:50:07
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Bigsis

skratt

Det är din tur att komma hit ju.

Det är inget vidare för Julia att sitta så många timmar i bilbarnstolen, lättare när man åker med pappa för då kan man ta upp henne ibland.... så det är bara att pallra dig hit!!!!!!!!

2009-01-10 @ 11:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0