Så sjukt arg!!!!

Fixat någon sorts spärr på mobilabonnemanget så man inte kan ringa för X antal kronor. Men inte fan trodde jag att hela telefonen skulle bli spärrad när man ringt för så mkt!!!!!!!!!! Står (på telia´s hemsida) att man ska kunna ringa till sina gratis nummer iaf, men det kan inte jag. Och detta är VÄLDIGT störande. Vill ha tag i telia så jag kan ta bort den där jävla spärren. Tyckte det skulle vara smart när Thomas är i Norge, men nu blev det bara DUMT!!!!!!!!!


Dessuom är jag SKITARG fortfarande på köket på Mysen. Jag jobbade där för över TVÅ!!!!!! månader sen, och har fortfarande inte sett röken av några pengar!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Kom på en sak, i somras när jag och Anneli va ute och red i Herrö så tror jag visst att det va dej och nån/några hundar vi mötte i skogen =)

2009-01-12 @ 19:02:06
URL: http://norrpans.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0