Torsdag.

Ikväll har vi packat, donat med djuren, diskat, lagat mat, tvättat. I princip allt man borde göra innan man ska åka iväg några dagar.
Fattar inte hur jag ska komma upp så tidigt imorn som det är tänkt.. :-S Jag är såååååååå HIMLA trött ikväll.

Idag har jag lämnat ner marsvinen till ungarna, dom ska ha dom i helgen hos sin mamma, eftersom att vi ska bort. Snällt. :-)
Jag har vart en sväng på Dollar, men hittade inget intressant, som vanligt!!

Och GISSA vad jag hittade nyss?? Ett presentkort som vi fick i bröllopspresent av Emma mfl. :-) Trodde ett tag (ganska länge) att det var försvunnet. Och kan någon GISSA vart jag hittade det??

I dataväskan. :-)  Smart ju.. Hahaha... har alltså inte ens kollat i den sen i september!!!

Imorn blir Jenni OOOOLD.. Hela 24:år. Grattis i förskott vännen, Tänkte komma förbi en sväng om du är hemma??!!!


Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0